du sätter höstsolen i eld



/me

var i sommarstugan förra helgen, då det var så himla dimmig! remember?

så då tänkte jag att det måste jag upp och fota tidigt, men trött som jag är så låg jag kvar och sov.
Så vid halv 11 såg det ut såhär vid våran brygga! har mer bilder att visa sedan ... :)
men, hurtig som jag är så gick jag upp vid 7 nästa dag och fotade lite! Kan säga att det var helt annorlunda från bilderna ovan... dom bilderna visar jag också en annan dag...

när jag inte är upptagen med läxor, träning..... och när är det, never. bajs

men nu ska jag sätta mig framför tv och kolla på håkan ♥
missa inte det!
svt2 kl. 20.00!
Kommentarer
Postat av: KarinHannaIsabelle- photography

sv: Så lite så! :D

2011-10-10 @ 09:58:25
URL: http://khia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0