I don't want to fall to pieces


/me

några bilder från håkan konsert med min bästis.

k.ä.r.l.e.k.t.i.l.l.h.å.k.a.n

__________________________________________________________________________________________________

Fick en Blogaward av Tilda

1. Varför började du blogga?
hmm... mest för mig själv, skriva mina känslor i text och bilder

2. Vilka bloggar följer du?
väääääldigt många! men mest är det fotobloggar, stora och små :)

3. Vilken är din favoritfärg?
asså, älskar alla färger! Men om man kollar in i min garderob så är 90% av alla kläder svarta, så svart får det bli! tråkigt jag vet

4. Vilken är din favoritfilm?
svårt, beror på heelt vilket humör jag är på. Men typ.. harry potter, djävulen bär prada, top gun... nä finns så många bra filmer!

5. Vilket land/vilka länder vill du besöka och varför?
som många andra säger, världen runt. Men några besök jag måste göra är att åka till USA och åka till sawannen i afrika och träffa på alla coola djur!

Jag ger denna utmaning till mina coola vänner: emma & anna
Kommentarer
Postat av: ANNA

jag vill tillbaka!!!

2011-11-01 @ 17:11:25
URL: http://annalovisaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0