Söndags ångest på en måndag

Tjjaa, har chillat aprillat idag! (ahh förutom den lilla promenaden som blev typ 100 mil lång+att det är storm och svinhalt ute!) Men resten av dagen har jag kollat på oth! Sen myste jag till det lite extra med att basta och sen ansiktsmask på det! Så nu är jag freesh inför skola! Seriöst, jag har ångest! Orkar inte med skolan! (litet + för att jag får träffa alla igen.. Men det kan man ju göra när man är ledig med?) orkat inte med nationellaprov och allt detta tjat om gymnasiet! Men! Idag fick jag ett stort paket hem till mig från Tyskland, haha gulligt av henne :) Typ, nostalgi x 100 när man får se massa bilder från Tyskland! Nu ska jag fortsätta min kväll vid tvn! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0