att bygga en dröm

håkan hellström

25 mars
folkets park

nu känner jag att jag börjar bli riktigt pepp för det här
jag känner för å få stå (hoppa) där och se denna underbara man
o få va riktigt jäkla lycklig

yes idag gör han min dag som många andra dar

_______________________________________________________________________________________________

känner mig ungefär...65% säker på gymnasiet nu.
man funderar ju på allt möjlig, och ena dagen känner man sig säker och nästa dag gör man det inte.
(idag haha) känner jag att estetik&media på per brahe verka vara min grej, och det verka fett kul också :)

shit shit, om en månad eller två blir det dags för gymnasival. nervöst? Ja!

http://www.pb.edu.jonkoping.se/pb/images/downloads/program2011/pb_es_media_1_2_3_4.pdf
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0