snöstorm?

duktig jag känner mig nu när jag har skottat hela garageinfarten.. kan ju säga att det va istället för min träning ikväll!
mycket blir inställt idag pga. denna snöstorm! och jag skojar inte när jag säger snöstorm! Det är verkligen storm och det är huuur mycket snö som helst!
men jag kan erkänna en sak, det är faktiskt ganska mysigt.
och man kan ju hoppas på att skolan stängs imon! haha

nu har jag rensat min hjärna på ord och ideer, till en motivering.
för att vinna en awesome kamera! man kan ju alltid hoppas på att man har turen på sin sida den här gången..
och jaa, anna.. jag hoppas hoppa hoppas! haha :D

nu ska jag hjälpa min mor med maten bara för jag är ett sådant snällt barn , puss alla små tomtenissar ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0