måndags klag

åhohoho...att träna fotboll med en sträckt ljumske är inte det bästa jag gjort :(
får skylla mig själv :( :( :( :(

 

min helg har vart super! Har spenderat hela helgen med dom jag tycker bäst om!
kan ju inte bli bättre helt enkelt :)

nu är det måndag igen
och ny vecka

på onsdag väntas det nationella prov i kemi..inget jag taggar direkt..

men jag tröstar mig själv med att se framåt mot det som väntar

  • ca. 2 veckor = HÅKAN!!!
    • ca. 2 veckor = fair play cup!
      • eee..har inte nån direkt koll på när påsklovet är..men nån stans efter där!
      • seeen, popadelica 7 maj! FETT VA BRA DET KOMMER  BLI!
        • och till sist TURKIET!
      sen vill jag inte längta mer..vill inte sluta från min fina klass :(

jaja. nu ska jag leta efter glass! ciaaoo!

btw. helt random vad konstigt punkterna blev..hehhe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0