HAPPY GIRL





mer än 1 halv meter snö på våran baksida kan man ju säga!
men det har ju snöat i 5 dagar nu, så det är väl inte så konstigt

mor min har köpt hår färg till mig, och det står att man ska bli mörkblond, med det har man ju ingen aning om
det kan bli hur som helst! om jag inte blir nöjd är det bara att bleka håret.. haha

Dagens höjdpunkt är absolut att jag har fixa biljetter till...

25 - 03 - 11


då ska jag åka till Huskvarna, Folketspark
och få se mannen i mitt liv som jag bara älskar mer och mer
baramambaaa:

HÅKAN HELLSTRÖM

asssåå , det kittlar till i magen bara när jag skriver detta!
trodde att när jag var i Scandinavium för mindre än 1 månad sen att det skulle dörja minst 1 år innan jag skulle få se honom igen.. men icke! Endast 120 dagar!
gaaaaahhh .. underbart helt enkelt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0