happyyyyyy

kan ju säga att mina vänner är guld värda

har haft en fin fin kväll med laget!
haha, fet kul :)
och måste bara säga; jag är best på bowling!

alla julklappar är köpta
granen är redo att kläs
det är 17 minus ute
över 1 m snö
jag är redo för julen!

undra hur många kilon man ska gå upp nu..
asså, massa god mat + godis
kan bara sluta på ett sätt
och lite synd om mig är ju att jag inte kan springa bort det!
och sitta i ett gym, hur kul är det lixom?

nu ska jag sova
för imon kommer bli en awesome dag!

godnatt!
Kommentarer
Postat av: Anna

efter jul kan vi rulla fram hand i hand ! :)))



och du är bästbäst och jag älskar diiiig <3

2010-12-22 @ 17:38:48
URL: http://annalovisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0