våra brister gör oss till människor

" Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks
För dig ska jag, göra det tusen gånger om
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar
För dig ska jag göra det tusen gånger om
Tusen gånger om "

har vart ute och tagit mig en promenad med min lilla hund
jätte kul å va ute o gå med henne när allt hon vill är att gå hem..
med fett bra musik i öronen så gick allt bra bra :)

ikväll blir det hockey med bästa! allt för länge sen, så det bli perfaaaa! :)

lite förändringar här också, ska byta header med. Men det fixar jag när det bli vår så
man kan ta fin fina vårbilder ... hehehe :)

puss hej, kanske dags för lite oth nu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0