Helt random kvälls snack

Ligger här i min säng och skissar lite.. När man väl har börjat kan man inte sluta. Ungefär samma sak som när man har kommit på något nytt i photoshop och råkar fastna där i några timmar för man bara vill ju fortsätta och fortsätta bara för det är så himla kul! Men nu är det en liten annan sak, det är jag som har bestämmer vart varje litet streck ska vara. Vet inte vilket som är bäst, och ha hur fria händer som helst och bestämma allt själv eller ha en dator som gör allt åt en, nästan. Nä. Kan nog inte bestämma mig, båda är lika roligt! Förutom vissa dagar då man har zero insperation för något av det.. Jag hörde av en liten fågel innan att iår kommer jag få ett bra sommarjobb.. Hoppas det stämmer så jag kan tjäna lite pengar och köpa mig en kamera! Det vore ju bara för bra..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0