paradise


/julia

jag är hemma!
efter 1 vecka av det bästa!
säger till mig varje dag när jag är i min sommarstuga;
Är det så här det känns att va lycklig? Det är inga problem - snook

för det är precis så det är! Finns inga problem och jag är bara allmänt lycklig, är nog därför jag trivs så himla bra där och skulle kunna stanna där resten av sommaren!

denna veckan har jag åkt båt, åkt vattenskidor, åkt båt, åkt vattenskidor och sen åkt lite mera båt. Yä, jag är stolt över mig själv att jag nu lärt mig åka vattenskidor, galet kul.

nu ska jag redigera bilder, har vääldigt många att välja på denna gången. Har säkert tagit över 1000 bilder.. haha

ah, jag är iallafall back on track.
hur länge det dröjer tills jag drar vidare till nästa ställe återstår och se.. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0