vilja ha

har inte mycke bilder å erbjuda
vädret är ju för underbart, not
så det får duga med egobilder på mig

men en vacker dag ska jag vara ägare till en systemkamera
och det senaste photoshop (den drömmen kanske går i uppfyllelse snart..)
kan ju va ganska bra om man ska gå media!
+ att det är så hääääär kul!

men nu är det så att jag bor i ett land som har världens tråkigaste årstid nu
och jag har bara en digitalkamera och photoshop elements

men nu ska jag va glad för det jag har!
fast, drömma kan man väl?

(måste säga igen, wakey!wakey! BÄST kärlek till dom)
Kommentarer
Postat av: Annaaaa :D

har i alla fall pluggat ihjäl mig ett tag nu, så är inte lika uppstressad längre hah! :d

EXTREMT stolt över dig ! :D Stolt över oss som har klarat oss i typ fem(?) dagar utan godsaker nu, en månad ska vi klara det! Nyttiga barn som vi är :)



förövrigt är denna bilden galet söööt!!!

profilbild på fb?

-AJJEMÄN!

2011-02-02 @ 19:24:03
URL: http://annalovisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0