nytt år tankar












min nyår i bilder ungefär :)
tack för att jag fick fira in det nya året med er vänner!

kollade på greys anatomy hela kvällen igår, några av dom bästa och sorgligaste avsnitten jag sett!
och då sa dom något bra tycker jag, att dom största dagarna i ditt liv är inte dom som man planerar och längtar till jätte länge, inte dom man har stora förhoppningar över hur dom kommer bli. Utan dom dagarna som börjar som alla andra dagarna, och slutar på något sätt man aldrig hade väntat sig. Det är dom dagarna man kommer minnas mest. Och så tror jag det är mycket i mitt liv, man förväntar sig att saker ska vara som man tror. Och den känsla man trodde att man skulle ha, finns inte. Nu är det ett nytt år, och man har ingen aning om vad som kommer hända. I år ska jag ta dagen som den kommer, sluta ha för höga förhoppningar och låta tiden avgöra. En sak jag vet som kommer förändras mycket iår är att jag ska börja på gymnasiet, byta skola och få träffa massa nya människor. Jag har bytt skola en gång, men det räknas knapp. För alla mina kompisar följde med då, och den nya skolan låg typ 3 m från den gamla..Men nu ska man starta något nytt, börja om från början, och ge allt. Jag har ingen aning om vad jag vill göra resten av mitt liv, och jag kan inte avgöra vad jag vill göra resten av mitt liv nu. Så jag ska göra min tid på gymnastiet till en kul men ändå självklart till en seriös grej.
när jag stod där och skålade med mina vänner vid 12 slaget tänkte jag, vad ska jag längta till nu? Man har längtat till julen och nyår, och nu är det över. Men då hade jag totalt glömt bort 25 mars, då Håkan Hellström kommer hit!! ååh, mannen som skriver låtar som man kan lyssna till när man är så lycklig att man spricker eller låtar som man lyssnar på när man bara vill gråta! människor, människor.. dom som aldrig har vart på en konsert (galet isåfall) gå då på en konsert! Ingen människa tackar nej till lyckorus i kroppen, ingen tackar nej till den känsla som finns i kroppen när man är på konsert..mäktig känsla.

det är jullov och det är tillåtet att bara ligga i sängen och kolla på film hela dagarna, så blir min kväll! och imon blir det att träna bort all julmat.. awsome .. !

take care, och mina vänner betyder allt.
Kommentarer
Postat av: emma

bra sagt hörrö!

svar: haha ja tror nästan de måste varit bröder iallfall!

2011-01-03 @ 18:43:55
URL: http://emmaottilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0