"spritt språngande galen"

har vart helt seg och borta hela dagen.. = JAG HATAR TISDAGAR...
träningen gick bajs med, och min fot är också bajs..

valde ju gymnasie idag, blev "estestik&media" på peset, hoppas verkligen att jag kommer in nu med bara!!

DAGENS VILL HA : sovmorgon!
DAGENS KLÄDSEL: kjol, tights, linne, kofta
DAGENS FRISYR: det vanliga, utsläppt
DAGENS LÅT: dum av dig!
DAGENS PLANER: skola+träning
DAGENS SAKNAD: min fina kusinvitamin emma
DAGENS KÖP: en fralla!
DAGENS GODIS: inget! duktig som jag är! men på lördag är godisförbudet slut!! :D
DAGENS HUMÖR: för trött!!
DAGENS ROLIGASTE: kan inte komma på något...
DAGENS MISSLYCKANDE: träningen!



nu ska jag äta mat och sura! hejs
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0