genom eld


kommer tillbaka tidigare än sagt, men har lite free time now! hehe
denna veckan har vart hemsk. Prov, massor av läxor, inlämnings uppgifter...
och blablabla! Påsklovet kommer precis lagom. FETT!

tack vare allt stress and so on .. dom senaste veckorna har all min insperation om foto+skisser försvunnit
och presonligen tycker jag oftast att inlägg utan bilder är ganska tråkiga
(om inlägget inte har något jätte fint att berätta)
så jag känner själv, varför jag göra något som jag själv tycker är tråkigt?
så nä. Där är förklaringen till att det står still här.
men hoppas min insperation kommer tillbaka snart!

så länge tänkte jag göra det här :
_______________________________________________________________________________________________


Dag 1 - 10 fakta om mig själv
Dag 2 - En person jag saknar
Dag 3 - Min favorit årstid och varför
Dag 4 - Min dag
Dag 5 - Mina drömmar
Dag 6 - Min favorit film
Dag 7 - Min senaste kyss
Dag 8 - Mitt andranamn och vad jag tycker om det
Dag 9 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 10 - Meningen bakom mitt bloggnamn
Dag 11 - En bild på mig och min bästa vän
Dag 12 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig
Dag 13 - Någonting jag oroar mig för
Dag 14 - Mina rädslor
Dag 15 - Min första vän
Dag 16 - En bild på mig som liten
Dag 17 - Någonting jag ångrar
Dag 18 - Min första kärlek
Dag 19 - Innehållet i min väska
Dag 20 - En person jag vill byta liv med för en dag
Dag 21 - Min favorit plats
Dag 22 - Ur mina högtalare
Dag 23 - Vad jag åt idag
Dag 24 - Mitt favorit klädesplagg
Dag 25 - En bild på det jag köpte senast
Dag 26 - Mina intressen
Dag 27 - Mitt favorit program och varför
Dag 28 - En bild på mig själv som är tagen av någon annan
Dag 29 - Planer för sommaren
Dag 30 - Hur jag mår, just nu


tycker jag det är väldigt intressant och läsa om folk som gör den här
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0