21.58







1. Hela gänget på stan! haha
2. Vackar flickor på lindex
3. Ännu vackrare flickor på lindex
4. På Claras när vi tog en fika
5. Rådhusparken

Jag drog med Josi till Jönköping med Anna, Tilda, Lisa (+ deras tyskar) för att shoppa lite , och visa dom staden. Jag tror nog att dom gillade det.. Sen gick vi och satte oss på ett mysigt café och hade allmänt trevligt! haha
Imon slipper vi halva skoldagen, ska åka till en gruva och chekkan den. Låter väl kul? ;) haha, det sämsta är att jag måste gå upp typ 6 för att hinna med allt på morgonen nu! puh

så nu blir det att krypa ner i min lilla mysiga säng i källaren! Funderar nästan på att flytta ner hit .. haha

Godnatt!

Och tjejer, ni är grymma :) tack för dagen!
Kommentarer
Postat av: Tilda-[Foto&Design]

TACK JULIUS!:D

2010-09-02 @ 22:44:45
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/
Postat av: emma

HAHAH bra julia!:D

för det kommer bli så fett med bra!:D

2010-09-03 @ 15:54:51
URL: http://eemmaaasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0