20.38



julia har en liten tår i ögat över att hon invigde sina nya skor idag, MEN fick skoskav.. så kan nog inte ha dom på ett par dagar ..
en liten tår i ögat är också över att vi har TRE prov denna veckan, och alla TRE proven är klara innan onsdag .. såå .. TRE prov på TVÅ dagar.. och jag skojade bara, det är en stor tår över detta!

men ett litet leende på min mina läppar är över att detta är sista veckan i skolan innan vi ska praoa i 2 veckor, och efter dom 2 veckorna är det höstlov, awesome!

nu ska jag dö i min säng och kolla på parlamentet ! :)
mitt rum blev ändå ganska fint nu när jag har städat och möblerat om! Fast det sorliga är att det kommer se ut som ett bombnedslag om några dagar iallafall , men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0