VI ÄR FÖRLORARE VI 2









1. vårat feting najsiga hotell rum! Det första anna gjorde va å slänga sig i dom feting najsiga sängarna!!
2. ur mysigt fönster att sitta och spana på vackra göteborg i (och även ta kort i)
3. bästa utsikten tror jag allt att vi fick! Göteborg i mitt ♥
4. vårat tagg var på tooooooooooopp!
5. magiska kvällen i scandinavium!

Jag tror jag har levt livet ganska bra den här helgen asså:
  • shoppat lite grann i göteborg
  • delat ett hotell rum med en bästa vän
  • käkat pizza med sin bästa vän i sängen (hahah skön va bra)
  • sett denna underbara bästaste svenska live artisten!
  • köpt finaste planschen på finaste håkan som ska få äran att hänga över min säng, kommer somna gott varje natt nu för tiden
och till konserten, den va m a g i s k
jag tror aldrig jag har ryst i 2,5 timme någon gång
han vet verkligen hur man berör en publik på 10000
och dans, det skulle ju bli dans
och jag kan lova er, dans blev det!
10000 dansande människor i alla åldrar
som sagt det var m a g i s k t
man känner sig så levande när man ser och hör denna man
inga vanliga funderingar som man alltid går runt och grubblar över hemma finns i huvudet
allt är som bortblåst
man lever bara i nuet
och allt han sjunger om går rakt in i hjärtat
för han har en sån inlevelse till varenda litet ord han sjunger
kan inte säga något annat än att det var m a g i s k t
längtar redan till nästa gång jag får se honom, håkan hellström
och håkan, du är bäst nu






fullt av äkta kärlek i scandinavium den 6 november

Lyssna och njut! första klippet är sista låten, som var helt underbart, bara nu när jag sitter här hemma och kollar på en lite kass kvalitets video så ryser jag!
jag kan inte sluta skriva om detta, men nu får jag sluta

- ♥ håkan hellström ♥ -
Kommentarer
Postat av: Anna

ÄKTA KÄRLEK.

2010-11-07 @ 20:26:09
URL: http://annalovisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0