OCH JAG ÄR TOM



skum bild


detta gör jag för mina vänner inte kan sluta tjata på mig! haha
jag har verkligen inte känt eller haft tid för att sitta vid datorn, och eftersom jag inte har nån asum mobil som man kan blogga ifrån så kan det ju lätt bli så här

idag har vi haft prov i atomfysik (och när ska jag ha använding för det?) gick nog bättre än väntat, men så säger man ju alltid. och sen när man får tillbaka provet så känns det inte så bra längre..
och på onsag har vi prov om 1:a världskriget (samma sak här, när ska jag ha använding för det?)
så det blir en hel del plugg hela tiden, och inte nog med att det är träningar och matcher all the time
såå, hur mycket tid blir det över?
inte mycket, och den tiden spenderas med mina vänner

nu ska jag sjunka mig in i facebookens och spotifys värld..

vi hörs, snart hoppas jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0