tankar

jag sitter här på min rumpa när jag egentligen borde vara på en innebandy plan i tygriket..
men, på söndag tänker jag spela hur jag än mår!
jag behöver springa!
röra på mig!
träna!
har inte tränat på typ.. 1 månad
antingen är det foten som har problem eller så hoppar små äckliga basiller på mig och smittar ner mej
nej usch!
nu ska jag börja äta massor av frukt frukt fruk så inga små äckliga basiller hoppar på mig

idag traskade jag mig iallfall till skolan, ett måste för dagen
lucia övning exakt hela dagen
första gången för mig o va tärna..
(jaaa skratta bara, men jag gillade å va tomtenisse när jag var liten)
så fick absolut inte missa denna sista chansen att få vara tärna!
men det blir nog super :)

nu ska jag försöka hitta på något skoj
och då ska det inte vara tvn, datorn..
helst av allt vill jag bara ut och slänga mig i snön
och ligga där och fundera några timmar och kika lite på stjärnorna utanför vår värld..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0